تهنئة رسائل نجاح مسجات رسائل تهنئه بالنجاح رسائل تهاني للناجحين تهنئة التخرج congratulations

  1. #1
    أنور

    أنور مدون

    عبارات ورسائل ومسجات تهنئة بالنجاح والتخرج والتفوق congratulations

    هذه العبارات تصلح إذا كانت لأخ أو أخت

    ألف مبــروك النجـــــاح وجعله ربي على سبيل الــدوام

    ( اسم الناجح ) سهر وتعب ولقى كل اللي يتمناه فـــرّح معاه كل البشر وحقق املنا معاه
    انتهمت ايام الي تحفظ فيها الدروس وجا اليوم الي نقول لك فيها مبرووك
    مثابرتك الدائمة وعملك المتواصل يؤهلك للتفوق فالف مبروك النجاح
    لقد استقبلت مفاجات كثيرة ووصلتني هدايا كثيرة ولكن نجاحك يا( اسم الناجح ) هو احلى مفاجات هذا العام و احلى هدايا هذا العام
    يا حافر الصخر صمود ويا سالك العلم دروب بوركت على الجهود الدوؤب وألف مبروك على النجاح
    لقد وصلت للقمة حينما استلمت شهادتك الجامعية يا ( اسم الناجح ) ونحن وصلنا للقمة لانك شمعة اضاءت سماء بيتنا

    كل البنات اتخرجوا و ( اسم الناجح ) نجحت محلاها واليـوم كلنا نحتـفل بـيـوم السعــد ويــاها
    لم أكن قبل هذا اليوم الرائع اعلم بان السماء عالية ورائعة هكذا... ولكن نجاحك يا ( اسم الناجح ) جعلني المس السماء و أعيش مع روعتها
    لا يصل الناس إلى حديقة النجاح دون أن يمروا بمحطات التعب والفشل واليأس
    وصاحب الإرادة القوية لا يطيل الوقوف في هذه المحطات.

    لا يقاس النجاح بالموقع الذي يتبوأه المرء في حياته .. بقدر ما يقاس بالصعاب
    التي يتغلب عليها



    عزيزي و صديقي ( اسم الصديق )

    أتقدم إليك بأحر التهاني و التبريكات بمناسبة تفوقك في الدراسة و حصولك على أفضل الدرجات ، لقد كنت يا صديقي مثالا رائعا يقتدى به في الجد و المثابرة ، سهرت الليالي وأنت بين كتبك تشق الطريق نحو العلم و المعرفة ، ضحيت بالكثير من وقت

    الفراغ و التسلية لتشغله بالدراسة و المطالعة ، فحق لكن أن ترتقي لتنال المراتب الأولى لأنك من أصحاب الهمم العالية.

    صديقي (...) أتمنى أن تستمر في جهدك ما بعد الثانوية و تنتقي تخصصا في الجامعة تنفع به بلدك و أمتك . الجامعة أيضا تحتاج منك الجهد ة التعب و لكنك أهل لذلك و أنا أثق بقدراتك و مؤهلاتك

    و في النهاية أتمنى لك مزيدا من التقدم و النجاح في الحياة الدراسية و الاجتماعية
    صديقك و محبك (....)


    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    أختي العزيزة (...........)

    لقد كدت أطير فرحا عند سماعي خبر تخرجك من كلية (.....) من جامعة (....) و حصولك على درجة البكالوريوس بمعدل (...) .

    لقد تميزت دائما بين زملائك بالذكاء الشديد و حسن الانتباه و حرصك على الدراسة و المطالعة ، و الاستفادة من وقت الفراغ ، كما أظهرت من الجد و المثابرة ما يؤهلك لتكوني من أوائل الطلبة. و كما قال المثل " من جد و جد و من زرع حصد "

    تمنياتي لك بمزيد من التقدم و النجاح , و إن شاء الله تستمري على نفس الدرب و تكملي دراسة الماجستير و الدكتوراه حتى تكوني ذخرا لأهلك ووطنك بإذن الله .

    صديقتك (.......)

    تهنئة بالنجاح في الدراسة ألف ألف مبروك النجاح إلي كل الناجحين في دراستهم الأكاديمية والمهنية نتقدم لكم بأحر التهاني والتبريكات العطرة بمناسة نجاحكم وتفوققكم في الدراسة, وبهذه المناسبة الجميلة نقدم لكم مجموعة حلوه وجميلة من

    بطاقات التهنئة الدراسية وهي تصاميم رائعة يمكنكم مشاركتها مع الأصحاب عبر الشبكات الأجتماعية من فيس بوك وتويتر وغيرها أو عبر رسائل الوسائط المتعددة عن , طريق الموبايل, وتعد هذه المجموعة من أجمل بطاقات التهنئة في النجاح ,

    فهي تتضمن في مظهرها ومحتواها الداخلي أسلوب جميل في التعبير عن فرحة النجاح, فلذلك حرصنا علي تقديم بطاقة تهنئة للدراسة مميزة ترسم المعني الحقيقي لنجاحكم في الدراسة, فقموا بمشاركة الفرحة مع الجميع من خلال بطاقات التهنئة في

    النجاح والدراسة, ونتمني لكم مزيداً من التقدم والنجاح


    ==========

    كلمات تهنئة بالتخرج والنجاح مع الصور جديدة، نموذج رسالة تهنئة بالنجاح و التفوق في الدراسة - برقية تهنئة بمناسبة التخرج ،نموذج رسالة تهنئة لصديق أو قريب بمناسبة النجاح و التفوق في دراسة الثانوية العامة ، أو التخرج من الجامعة أو

    الحصول على شهادة ماجستير أو دكتوراه أو غيره .. وذلك بتغيير الصياغة لتتناسب مع الشهادة





    مسجات النجاح - رسائل تهنئة وتهاني بالنجاح للناجحين

    ألف مبروك النجاح
    يا أغلى وأعز الأحباب
    من يومك وإنت دربك الفلاح
    أموت أنا بالذكا الخلاب
    ==========
    الفرحة للناجحين
    والله يعين الراسبين
    إحنا بالنجاح فرحانين
    وإنتوا تعيدوا والله يعين
    ==========
    للناجح أحلى هدية
    مسج حلو من إيديه
    للغالي وحياة عينية
    أهنيه وأدعي ربي يقربه ليه
    ==========
    الناجح ينزل تحت
    كمان تحت
    بعد شوية
    قلنا الناجح
    مو الراسب
    ==========
    فرحة نجاحك أجمل فرحة
    ولك مني أحلى طرحة
    أزفك فيها لقلبي ونبضه
    الحياة دونك والله صعبة
    ==========
    نحنا سبقنا وإنتهينا
    والفرحة واضحة بعنينا
    الباقي عليكم تلحقونا
    وبالنجاح تسعدونا
    ==========
    الكل فرحان وسعيد
    بالنجاح الكل في عيد
    وترتفع الاصوات والزغاريد
    ==========
    يا ناجح إنسى مبارح
    وعيش فرحة نجاحك
    الكل فيك مبسوط وسارح
    إفرح وإضحك والفرحة شارك
    =====
    ياعسى الفرحةتحيك
    بنجاحك وتفوقك وشهادتك
    الفرحةبقلبىوقلوب تهنيك
    مبروك
    ==========
    تعلن مدرسة......عن نجاح
    الطالب......في جميع المواد
    تمنياتنا بمزيد الأجتهاد
    ==========
    بمناسبة النجاح نرسل
    باقة حب مع
    سلة بوسااااات
    نسكبها على أجمل
    خد يملكه أغلى بشر
    ==========
    مشتاق أهنئك حيل
    وأتنفس أنفاسك
    وأبارك لك
    بمناسبة نجاحك
    ==========
    من قالك إني في عيدأو إني سعيد
    يوم نجاحك هوالعيد وكل عام وإنت بعمر جديد
    ==========
    أقدم لك هديه
    بمناسبة اجتياز السنه الدراسيه
    وبوسةلأحلىخدود وردية
    ==========
    ناس تنتظر عيد الفطر
    وناس تنتظر عيد الاضحي
    وانا انتظر يوم نجاحك في كل لحظه
    ==========
    تذكرتك وانا سالي
    وضاق الخاطر المشروح
    وحارت عبرتي في جفن عيني
    وانحدر منها كلمة الف مبروك
    ==========
    سلام مرتفع وتهنئة بالنجاح
    من قلب مندفع
    ما ضاق بل متسع
    لصديق محبوب
    وحبه فوق كل الحدود
    ==========
    مو مهم
    انك بعيد
    المهم
    انك بخير
    والاهم
    انك
    نجحت
    والف مبروك
    ==========
    أدري
    بس أنت ماتدري
    وابيك تدري
    انك نجحت وهذي كلمة (مبروك )
    ياعيوني..
    ==========
    بكل هدوء ..
    وبكل محبه ..
    اسمع الكلمة اللي تبيها
    الف مبروك النجاح يالغالي
    ==========
    أبتدي: بكلمة مبروك آه منك يالمحبوب وانتهي: بكلمة موفق ودي لوأكثرأقول
    ==========
    ياصاحب القلب الحنون,ياساكن وسط الجفون،يامالك نور العيون،ألف مبروك نجاحك.
    ++ ألف مبروك نجاح كل عضو ++
    مو مهم
    انك بعيد
    المهم
    انك بخير
    والاهم
    انك
    نجحت
    والف مبروك
    ==========
    بكل هدوء ..
    وبكل محبه ..
    اسمع الكلمة اللي تبيها
    الف مبروك النجاح يالغالي
    ==========

    بمناسبة النجاح نرسل
    باقة ورد مع
    سلة بوسااات
    نسكبها على أجمل
    خد يملكه أغلى بشر



    مشتاق أضمك حيل
    وأتنفس أنفاسك
    وأبارك لك
    بمناسبة نجاحك



    من قالك إني في عـ.ـيـ.ـدأو إني سـ.ـعـ.ـيد
    يوم نجاحك هوالعـ.ـيـ.ـد وكل عام وإنت بعمر جـ.ـديد


    عبارات التهنئة بالنجاح بللغة الانجليزية-عبارات تهنئةبالتخرج بالانجليزي نستعرضها حيث ان النجاح والتخرج يعتبر مخرجات ھامة في حياة واياكم في ھذا المقال, الانسان ووصولھ الى درجة علمية مميزه بعد سنوات من الكد والتعب والاجتهاد يرغب الكثير من الافراد بمشاركة عبارات تهنئةبالنجاح باللغة الانجليزية مع من يحبون ونتمنى ان تنال على اعجابكم.


    Dear daughter, congrats on becoming a Graduate. As you go forward,
    take with you the lessons in university learned and make your dreams
    .come true
    Congratulations on your outstanding achievement! Looking back, it
    was all worth it. Wishing you all the best in the wonderful career you
    .have chosen
    To succeed in life, align your education with your skills, goals and (1
    .dreams. Good luck
    College opened your mind to a world of possibilities. Now open (2
    .your mind to the impossible. Congratulations
    Life isn’t too different from college. You will make new friends (3
    and new enemies along the way. You will meet people who you fall in
    love with, and people you start to hate. There will be people who
    support you and people who will become the biggest naysayers.
    There will be victories, there will be defeats. Just keep going, work
    .hard and aim to win. Congratulations for graduating
    Your career will take you through unknown twists and turns but it (4
    is your education which will be the pillar you can always lean on.
    .Congratulations
    .Congratulations
    Congratulations – not just for graduating with a master’s degree, (5
    .but for finally becoming the master of your own destiny
    Inspirational quote about life journey chase your dreams
    Go forth in life to achieve your dreams, but don’t forget the (6
    reasons and the people who make the journey worth the trouble.
    .Congratulations
    Your degree is not just a piece of paper. It is the set of wings (7
    that will help you fly away and burst out of the horizon into a new
    .world called YOUR LIFE. Congratulations
    You may have graduated today, but you were a winner in our eyes (8
    .since the very beginning. Congratulations
    Nothing in life can take away the lessons you have learnt while (9
    .walking along the road to success. Congratulations for graduating
    Nothing can prepare you for the real world, not even college – (10
    just like how nothing could prepare you for college, not even school.
    .Congratulations
    Congratulations quote for graduation achievement success or
    promotion
    You fought battles, overcame obstacles. You had a goal, gave it (11
    your soul. You worked hard, went the extra yard. You gave it your
    .all, today you stand tall. Congratulations
    Your graduation marks the culmination of all the hard work you (12
    ?
    Your graduation marks the culmination of all the hard work you (12
    have put through your life as a student. Enjoy it, savor it and bask in
    the delight of achieving your goals. You have made us proud.
    .Congratulations
    Your graduation marks the end of studying and the beginning of (13
    .life’s real learning. Congratulations
    Education is about understanding the possibilities that the world (14
    has to offer. Being successful in life is about understanding the
    .possibilities that you can create by yourself. Good luck
    Congratulations for graduating with flying colors. Now go out (15
    .there and start minting those dollars
    Funny graduation quote about getting job after college
    Thought graduating was tough? Wait till you get a boss. (16
    .Congratulations
    We made sure that you went into a good college because we (17
    believed in you. But you graduated, because you believed in yourself.
    .Congratulations
    Your graduation ceremony is a celebration of the fact that you (18
    are now ready to go out there and make the world a better place.
    .Congratulations
    The power of education can’t be measured, unless you count its (19
    power to create a career, a life, provide for a family and most
    importantly – pave the way for a better tomorrow. Congratulations
    .on getting yours
    Congratulations for graduating. Hereon, forward is the only way (20
    .in life. All the best
    Motivational quote for students making right choices in life
    Life is simple – make the right choices and back them up with (21
    .plain old hard work. Congratulations on graduating
    In your eyes you may be a graduate with a fancy degree from a (22
    In your eyes you may be a graduate with a fancy degree from a (22
    fancy college but don’t forget that in our eyes you will always be the
    .little boy who cried until he got his candy. Congratulations
    As a student, today is a proud moment for you to graduate. As (23
    your parents, today is a proud moment for us to see our son finally
    .stand up on his own feet. Congratulations
    Now that you have graduated you can finally start EARNING (24
    .but you will never stop LEARNING. Congratulations
    May your graduation be the beginning of many more wonderful (25
    .achievements in your life. Congratulations
    Inspirational graduation message
    Graduation isn’t the end of a tough journey. It is the beginning (26
    .of a beautiful one. Congratulations
    You studied hard in high school to get into a good college. You (27
    toiled through your semesters to come out as a fine young graduate,
    ready to take on the world. Let your life so far be an example, that
    .hard work always pays. Congratulations
    On your graduation just remember one thing – always look back (28
    .to your education, never your mistakes. Congratulations
    We hope that your graduation ceremony is awesome, and that it (29
    .is the beginning of many good things to come. Congratulations
    May your graduation ceremony be the spark that lights up the (30
    .fireworks of success and happiness in your life. Congratulations
    Congratulations note for graduation
    No matter where you are, no matter what you do, never stop (31
    believing in the genius within you. Congratulations on your
    .graduation
    You’ve fought your battles well. Now it is time to rest and (32
    celebrate. But don’t take it too easy. You have to prepare to fight
    celebrate. But don’t take it too easy. You have to prepare to fight
    the biggest battle of them all – it’s called LIFE. Congratulations on
    .graduating
    Congratulations on your graduation. You are almost there. Now (33
    all you have to do is go out there and show the world what you are
    .made of
    People can rob you of your money but they can never rob you of (34
    .your education. Congratulations for securing yours
    Your graduation ceremony is not the end of a long journey. It is (35
    the beginning of a longer one which will make college seem like a little
    .speck in the bigger scheme of things life will offer. Congratulations
    Inspirational message for graduates
    Chase your dreams, burst out at the seams. Never stop trying, (36
    never stop learning. Live life to the fullest, give it nothing but your
    .best. Congratulations
    Sorry to spoil your party but graduating from college is just the (37
    first among many other challenging steps you’re about to face in life. And the worst part is that, the rest of them won’t even be half the
    .fun. Good luck
    Congratulations on graduating. You have just secured for (38
    yourself a better tomorrow, by being responsible and taking charge
    .of your life today
    You may have graduated from college but you will never (39
    .graduate from learning in life. Congratulations
    Your degree may get you a good job but only hard work will give (40
    .you a good career. Good luck and congratulations
    My friend, you’ve really done yourself! How does it feel being on the
    !top of the world? It’s time to celebrate
    Son, you’ve worked so hard and now you’ve successfully completed
    your doctorate degree and chosed an honorable profession. May
    !your career bring you much happiness
    !your career bring you much happiness
    Warmest greetings, friend! It is an honor to share this important
    moment in your life. Your graduation from high school is certainly an
    achievement, but there’s a lot more to come: goals, challenges, and
    .opportunities! Anything is possible when you just believe in yourself
    Your success is not a surprise! It’s well deserved and will give you a
    !chance to spread your wings. You are great
    Congrats on this happy date! Always remember that you are braver
    than you believe, stronger than you seem and smarter than you
    !think
    A person who graduates from college, has to prepare for the new
    challenges waiting in the new chapter of life. Learning every day is
    the key to success! Someone as special as you has the ability to
    .create a beautiful world of tomorrow
    It must be a very proud moment for you. Chasing a dream requires
    your efforts and passion. Hard work isn’t over when you graduated.
    It’s just a break as you enter the new battlefields of life. Good luck
    !and congratulations
    You truly deserve the success! I’m sure that on your graduation day
    you feel a lot smarter. In my message I wish you to set your goals
    !high, and won’t stop till you get there
    Congratulations graduate! Your parents proud of you. Best wishes
    !for your career ahead
    You are now in the half way. May your graduation from school be the
    beginning of a bright future for you. Best Wishes for a wonderful
    !college years
    You will make mistakes and be wounded many times in your life. Don’t
    give in – it’s just an experience. Wishing you to find your own star
    !and reach for it
    !And so… The adventure begins! Congratulations on your graduation
    A graduation ceremony is an event where the commencement
    speaker tells thousands of students dressed in identical caps and
    gowns that “individuality” is the key to success. ~Robert Orben
    Just about a month from now I’m set adrift, with a diploma for a sail
    and lots of nerve for oars. ~Richard Halliburton
    There is a good reason they call these ceremonies “commencement
    exercises.” Graduation is not the end; it’s the beginning. ~Orrin
    Hatch
    Your families are extremely proud of you. You can’t imagine the
    Your families are extremely proud of you. You can’t imagine the
    sense of relief they are experiencing. This would be a most
    opportune time to ask for money. ~Gary Bolding
    The tassel’s worth the hassle! ~Author Unknown
    The fireworks begin today. Each diploma is a lighted match. Each one
    of you is a fuse. ~Edward Koch
    All that stands between the graduate and the top of the ladder is
    the ladder. ~Author Unknown
    Graduation is only a concept. In real life every day you graduate.
    Graduation is a process that goes on until the last day of your life.
    If you can grasp that, you’ll make a difference. ~Arie Pencovici
    At commencement you wear your square-shaped mortarboards. My
    hope is that from time to time you will let your minds be bold, and
    wear sombreros. ~Paul Freund
    When you leave here, don’t forget why you came. ~Adlai Stevenson,
    to college graduates
    Graduation day is tough for adults. They go to the ceremony as
    parents. They come home as contemporaries. After twenty-two
    years of child-raising, they are unemployed. ~Erma Bombeck
    You are educated. Your certification is in your degree. You may think
    of it as the ticket to the good life. Let me ask you to think of an
    alternative. Think of it as your ticket to change the world. ~Tom
    Brokaw
    The roots of education are bitter, but the fruit is sweet. ~Aristotle
    It takes most men five years to recover from a college education,
    and to learn that poetry is as vital to thinking as knowledge. ~Brooks
    Atkinson, Once Around the Sun, 1951
    A man who has never gone to school may steal from a freight car;
    but if he has a university education, he may steal the whole railroad.
    ~Theodore Roosevelt
    An investment in knowledge always pays the best interest. ~Author
    unknown, commonly attributed to Benjamin Franklin
    Commencement speeches were invented largely in the belief that
    outgoing college students should never be released into the world
    until they have been properly sedated. ~Garry Trudeau
    I]t is clear the future holds great opportunities. It also holds]
    pitfalls. The trick will be to avoid the pitfalls, seize the
    opportunities, and get back home by six o’clock. ~Woody Allen, “My
    Speech to the Graduates,” Side Effects, 1980

    don’t hear often: “And we wish you Godspeed.” It is a warning,
    Godspeed. It means you are no longer welcome here at these prices.
    ~Bill Cosby
    You may not know where you’re going, but so long as you spread your
    .wings the winds will carry you. ~C. JoyBell C
    The future lies before you
    ,Like a field of driven snow
    ,Be careful how you tread it
    .For every step will show
    Author Unknown~
    Your schooling may be over, but remember that your education still
    continues. ~Author Unknown
    Don’t live down to expectations. Go out there and do something
    remarkable. ~Wendy Wasserstein
    I hope your dreams take you to the corners of your smiles, to the
    highest of your hopes, to the windows of your opportunities, and to
    the most special places your heart has ever known. ~Author
    Unknown
    Hitch your wagon to a star. ~Ralph Waldo Emerson​
     
    آخر تعديل بواسطة المشرف: ‏21 ابريل 2016
  2. #2
    ابراهيم بوستة

    ابراهيم بوستة مدون متميز

    [​IMG][​IMG][​IMG]



    2016, تغريدات, عبارات, قصيرة, تهنئة, النجاح, التخرج, التفوق, صور, نجاح, تخرج, كلمات, خواطر, توبيكات, رمزيات, واتس اب, جديدة, تخرج ونجاح, نجاح, الثانوية, المتوسطة, الجامعة, الكلية, رسائل, مسجات,

    عبارات قصيرة عن النجاح, عبارات تهنئه نجاح وتخرج قصيرة , توبيكات تخرج ونجاح, تغريدات عن النجاح , تغريدات نجاح وتخرج, تغريدات عن النجاح, عبارات عن التفوق والنجاح, صور تغريدات عن النجاح, صور نجاح وتخرج, رمزيات عن النجاح , شعر نجاح وتخرج , كلمات عن النجاح والتفوق , رسائل تهنئة عن التخرج , رسائل تهنئه بالنجاح , توبيكات عن النجاح , عبارات تهنئه نجاح وتخرج ,

    عبارات قصيرة عن النجاح, عبارات تهنئه نجاح وتخرج قصيرة , توبيكات تخرج ونجاح, عبارات عن التفوق والنجاح, تغريدات عن النجاح , تغريدات نجاح وتخرج, تغريدات عن النجاح, , صور تغريدات عن النجاح, صور نجاح وتخرج, رمزيات عن النجاح , شعر نجاح وتخرج , كلمات عن النجاح والتفوق , رسائل تهنئة عن التخرج , رسائل تهنئه بالنجاح , توبيكات عن النجاح , عبارات تهنئه نجاح وتخرج




    تتعالى الأصوات .. وتمتزج العبارات
    وتتحرك الأنامل لتخط كلمات ..
    لتبقى في القلب ذكريات ..
    ولاأملك سوى بضع كلمات لترسم لك
    التهاني والتبريكات .. فأقول ألف ألف
    مبارك بكل مايحمله اسمك من معاني ..


    إلى الغالي /ة
    لايمتطي المجد من لم يركب الخطرا
    ولاينال العلا من قدم الحذرا
    ومن أراد العلا عفواً بلا تعب
    قضى ولم يقضِ من إدراكها وطرا
    وإذ علمت بحصولك على الشهادة بتفوق
    فإني أزف أخلص التهاني إليك وإلى والديك العزيزين
    سائلة المولى عز وجل للجميع دوام الصحة والنجاح



    مع إشراقة فجر المحبة
    مع كل نسمة من نسمات الحياة
    مع كل نغمة من نغمات البلبل الصداح
    التي نادى بها مع ظهور النور
    وقبل غروب الشمس
    ومع كل قطرة ندى داعبت وريقات الأشجار
    ومع إشراقة بدرالدجى في سماء الكون
    أرسل إليك نبض قلمي
    إليك يا أخي / أختي
    رغم أن الحروف تعجز أن تكتب مابقلبي
    وأن تصف مااختلج بفؤادي




    فمشاعري هي كلماتي المسطورة
    وكلماتي هي أملي
    وأملي هي ذكرياتي
    وذكرياتي هي دليل قلبي
    وقلبي نبضاته تقول لك
    ألف ألف ألف مبروك على التخرج


    محتاره ما أدري كيف أبارك وأهنيك
    بالورد والا بالشعر والقصايد
    كـل التهاني يا (..........) ما توفيك
    فرحه فؤاد بالغلا لك تزايد


    لا يصل الناس إلى حديقة النجاح
    دون أن يمروا بمحطات التعب والفشل واليأس
    وصاحب الإرادة القوية
    لا يطيل الوقوف في هذه المحطات


    لا يقاس النجاح بالموقع الذي يتبوأه المرء في حياته
    بقدر ما يقاس بالصعاب
    التي يتغلب عليها


    النجاح كضوء الصباح
    تراه مع شقشقة إنتصاراته
    وتنصت إلى تغريد إنجازاته
    وتلمس نتائجه على أرض الواقع
    ولا يمكنك أن تحجب ضوءه



    ألف مبروك النجاح
    يا أغلى وأعز الأحباب
    من يومك وإنت دربك الفلاح
    أموت أنا بالذكا الخلاب

    --



    الفرحة للناجحين
    والله يعين الراسبين
    إحنا بالنجاح فرحانين
    وإنتوا تعيدوا والله يعين



    -

    للناجح أحلى هدية
    مسج حلو من إيديه
    للغالي وحياة عينية
    أهنيه وأدعي ربي يقربه ليه




    الناجح ينزل تحت
    كمان تحت
    بعد شوي

    قلنا الناجح
    مو الراسب





    فرحة نجاحك أجمل فرحة
    ولك مني أحلى طرحة
    أزفك فيها لقلبي ونبضه
    الحياة دونك والله صعبة




    نحنا سبقنا وإنتهينا
    والفرحة واضحة بعنينا
    الباقي عليكم تلحقونا
    وبالنجاح تسعدونا





    الكل فرحان وسعيد
    بالنجاح الكل في عيد
    وترتفع الاصوات والزغاريد




    يا ناجح إنسى مبارح
    وعيش فرحة نجاحك
    الكل فيك مبسوط وسارح
    إفرح وإضحك والفرحة شارك

    =====

    ياعسى الفرحةتحيك
    بنجاحك وتفوقك وشهادتك
    الفرحةبقلبىوقلوب تهنيك
    مبروك



    تعلن مدرسة......عن نجاح


    الطالب......في جميع المواد
    تمنياتنا بمزيد الأجتهاد



    بمناسبة النجاح نرسل
    باقة حب مع
    سلة بوسااااات
    نسكبها على أجمل
    خد يملكه أغلى بشر



    مشتاق أهنئك حيل
    وأتنفس أنفاسك


    وأبارك لك
    بمناسبة نجاحك



    من قالك إني في عيدأو إني سعيد
    يوم نجاحك هوالعيد وكل عام وإنت بعمر جديد


    -

    أقدم لك هديه
    بمناسبة اجتياز السنه الدراسيه
    وبوسةلأحلى خدود وردية



    ناس تنتظر عيد الفطر
    وناس تنتظر عيد الاضحي
    وانا انتظر يوم نجاحك في كل لحظه



    تذكرتك وانا سالي
    وضاق الخاطر المشروح
    وحارت عبرتي في جفن عيني
    وانحدر منها كلمة الف مبروك



    سلام مرتفع وتهنئة بالنجاح
    من قلب مندفع
    ما ضاق بل متسع
    لصديق محبوب
    وحبه فوق كل الحدود



    مو مهم
    انك بعيد
    المهم
    انك بخير
    والاهم
    انك
    نجحت
    والف مبروك

    -

    أدري
    بس أنت ماتدري
    وابيك تدري
    انك نجحت وهذي كلمة (مبروك )
    ياعيوني..



    بكل هدوء ..
    وبكل محبه ..
    اسمع الكلمة اللي تبيها
    الف مبروك النجاح يالغالي



    أبتدي: بكلمة مبروك آه منك يالمحبوب وانتهي: بكلمة موفق ودي لوأكثرأقول



    ياصاحب القلب الحنون,ياساكن وسط الجفون،يامالك نور العيون،ألف مبروك نجاحك.




    مو مهم
    انك بعيد
    المهم
    انك بخير
    والاهم
    انك
    نجحت
    والف مبروك




    بكل هدوء ..
    وبكل محبه ..
    اسمع الكلمة اللي تبيها
    الف مبروك النجاح يالغالي


     
    آخر تعديل بواسطة المشرف: ‏21 ابريل 2016
  3. #3
    Prof Adam

    Prof Adam مدون مجتهد

    عد الجد والكفاح لابد وأن ننال ما كنا نسعى إليه ..
    ومن ضمن أهدافنا …
    النجاح .. والتخرج …
    وها هي العبارت ..
    انثرها بين أيديكم..لعل وعسى تنال اعجاب الجميع

    ألف مبــروك النجـــــاح
    وجعله ربي على سبيل الــدوام

    مثابرتك الدائمة
    وعملك المتواصل
    يؤهلك للتفوق
    فالف مبروك النجاح

    انتهمت ايام الي تحفظ فيها الدروس
    وجا اليوم الي نقول لك فيها مبرووك

    يا حافر الصخر صمود
    ويا سالك العلم دروب
    بوركت على الجهود الدوؤب
    وألف مبروك على النجاح

    كل البنات اتخرجوا
    و ( اسم الناجح ) نجحت محلاها
    واليـوم كلنا نحتـفل
    بـيـوم السعــد ويــاها

    ( اسم الناجح ) سهر وتعب
    ولقى كل اللي يتمناه
    فـــرّح معاه كل البشر
    وحقق املنا معاه

    لقد استقبلت مفاجات كثيرة
    ووصلتني هدايا كثيرة
    ولكن نجاحك يا( اسم الناجح )
    هو احلى مفاجات هذا العام
    و احلى هدايا هذا العام

    لم أكن قبل هذا اليوم الرائع
    اعلم بان السماء عالية ورائعة هكذا…
    ولكن نجاحك يا ( اسم الناجح )
    جعلني المس السماء
    و أعيش مع روعتها

    لقد وصلت للقمة
    حينما استلمت شهادتك الجامعية يا ( اسم الناجح )
    ونحن وصلنا للقمة
    لانك شمعة اضاءت سماء بيتنا

    (هذه العبارة إذا كانت لأخ أو أخت)

    طيور النورس جائتني مغردةٍ طربا
    تزف إليّ أغاني الفرح والأمالي … مبشرة ….
    بخبر كان الفؤاد يعد لسماعه الدقائق والثواني ….
    بنجاحكِ يا ( اسم الناجحة )
    تناثرت من ثغر السماء دررٌ ..
    و تألقت روضات الدنيا مزدانة بعبير الزهور
    وأنت يا حبيبتي عطرها الفواح.

    اليوم القمر يبتسم لك والنجوم تزدان …
    بالجد والمثابرة حققتها أمالك يا ( اسم الناجحة )
    وها هو تاج العلم قد توجت به ….
    وقد نلت ما ترجوه من تعب الليالي ….
    تستحق والله باللي حققته أروع الهدايـا بأغلى الأثمان ..

    إلى الغالية …….
    لايمتطي المجد من لم يركب الخطرا **** ولاينال العلا من قدم الحذرا
    ومن أراد العلا عفواً بلا تعب***** قضى ولم يقضِ من إدراكها وطرا
    وإذ علمت بحصولك على (( الكفاءة , الثانوية , البكالوريوس )) بتفوق .. فإني أزف أخلص التهاني إليك وإلى والديك العزيزين
    سائلة المولى عز وجل للجميع دوام الصحة والنجاح

    مع إشراقة فجر المحبة 00 مع كل نسمة من نسمات الحياة 00 مع كل نغمة من نغمات البلبل الصداح التي نادى بها مع ظهور النور 00 وقبل غروب الشمس 00 ومع كل “قطرة ندى” داعبت وريقات الأشجار 00 ومع إشراقة “بدرالدجى ” في سماء الكون ..
    أرسل إليكِ نبض قلمي 00 إليكِ يا أخيتي 00 رغم أن الحروف تعجز أن تكتب مابقلبي 00 وأن تصف مااختلج بفؤادي000
    فمشاعري هي كلماتي المسطورة 00
    وكلماتي هي أملي 00 وأملي هي ذكرياتي 00
    وذكرياتي هي دليل قلبي 00 وقلبي نبضاته تقول لكِ 000
    ألف 00 ألف00 ألف00 مبرووووووك على التخرج

    محتاره ما أدري كيف أبارك وأهنيك … … بالورد..والا بالشعر والقصايد

    كـل التـهاني يا (…) ما اتوفيـك … … فرحه فؤاد بالغلا لك تزايـد

    لا يصل الناس إلى حديقة النجاح دون أن يمروا بمحطات التعب والفشل واليأس
    وصاحب الإرادة القوية لا يطيل الوقوف في هذه المحطات.

    لا يقاس النجاح بالموقع الذي يتبوأه المرء في حياته .. بقدر ما يقاس بالصعاب
    التي يتغلب عليها

    النجاح كضوء الصباح تراه مع شقشقة انتصاراته وتنصت إلى تغريد انجازاته
    وتلمس نتائجه على أرض الواقع ولا يمكنك ان تحجب ضوءه.